Hoe kan ik mijn bril retourneren?

  • Ons doel is dat u volledig tevreden bent met GLAS-producten en daarom bieden we eenvoudige en volledig kosteloze uitwisselingen aan, zodat u er zeker van kunt zijn dat u het juiste paar kiest. U heeft het recht om uw aankoop binnen 30 dagen om welke reden dan ook te annuleren.

    U kunt uw producten gemakkelijk retourneren via ons retourportaal, dat u "hier" kunt vinden. Volg gewoon de instructies.

    Een retourproces kan tot 12 werkdagen (16 kalenderdagen) duren, maar gaat meestal sneller.

    Let op: u moet in het retourportaal de retourreden 'Ik wil een uitwisseling maken' selecteren als u een uitwisseling wilt maken.

    Promoties en aanbiedingen kunnen specifieke regels en voorwaarden hebben en moeten dienovereenkomstig worden gebruikt. Neem bij promotie-uitwisselingen contact op met onze klantenservice voordat u uw retourzending maakt.

    LET OP! Heeft u Klarna als betaalmethode gekozen? Dan kunt u uw retourzending nu al bij hen melden, omdat uw factuur wordt gepauzeerd terwijl wij uw retourzending verwerken. Dit kunt u eenvoudig doen via de Klarna-app, de Klarna-website of door Klarna te bellen op 02 808 06 01.

  • Heb je het antwoord op je vraag gevonden?